Corona voorzorgsmaatregelen bij monsak

Kan ik bij het atelier langskomen?

Je bent altijd welkom in het atelier. Er is ruimte om anderhalve meter afstand te bewaren in het atelier. Bij binnenkomst ontsmet je je handen. Als je wil mag je je mondkapje ophouden. Als je een tas wil laten maken, maak dan een afspraak via deze pagina of neem contact met ons op, zo weet je zeker dat we alle tijd voor je kunnen nemen. Het is ook mogelijk om de afspraak online te doen, zodat je gewoon thuis kan blijven.

Wat doen jullie aan corona voorzorgsmaatregelen tijdens de workshops?

Zoals bovenstaand te lezen is houden wij de 'normale' maatregelen in acht. Dus mocht je je niet lekker voelen of iemand in je omgeving heeft symptomen of corona, blijf dan thuis. Dit geldt ook voor ons. Daarnaast vinden wij het fijn dat iedereen een zelftest doet 24 uur van te voren. Stuur ons even je uitslag via de mail of via een berichtje op instagram. Een zelftest kan je heel gemakkelijk bij bv. de supermarkt kopen. Dit geldt ook als je gevaccineerd bent.

Hoe werkt het als ik door corona besmetting niet kan deelnemen aan de workshop?

Mocht je door corona besmetting helaas niet kunnen deelnemen aan de workshop die je geboekt hebt dan verplaatsen we in overleg de workshopdatum. Dit is ook in de Algemene Voorwaarden terug te lezen.

Ruilen | Retourneren

Kan ik mijn online bestelling aanpassen of annuleren als het al geplaatst is?

Ben je van gedachten veranderd? Geen probleem. Stuur ons zo snel mogelijk een mail en we zullen ons best doen om de aanpassingen direct door te voeren. We kunnen niet garanderen dat we het kunnen aanpassen voordat jouw originele bestelling op de post is. In dat geval zijn de verzendkosten voor jouw rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur een mail om je retour aan te melden. Verstuur je bestelling (op eigen kosten) retour en bewaar de T&T code. Zodra hij bij ons binnen is wordt je aankoopbedrag teruggestort.

Mag ik mijn op maat gemaakte tas retourneren?

Omdat we deze tas speciaal voor jou gemaakt hebben is dat helaas niet mogelijk.

Verzending | Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verstuurd via fietskoeriers.nl, dit wil zeggen dat ook de verzending bij ons duurzaam is!

Kan ik mijn bestelling ook in het atelier ophalen?

Natuurlijk! Laat het dan even weten bij het bestelproces. Hier kan je onze openingstijden vinden.

Is jullie verzend-/bezorgproces duurzaam?

Jazeker, wij werken samen met fietskoeriers.nl, zij halen de bestellingen via de fiets bij het atelier op. Dit gaat naar het dichtstbijzijnde depot en als er geen fietskoerier bij jou in de buurt is, wordt een elektrisch busje ingezet.

Verzenden jullie ook internationaal?

Ja, bereken de verzendkosten door je adres in te vullen bij het winkelmandje.

Onderhoud

Hoe kan ik mijn monsak tas het beste onderhouden?

We vertellen je graag over hoe je jouw sak goed kan verzorgen. Zodat hij jaar na jaar na jaar mooi blijft. Bekijk alle tips & tricks hier.

Wat als er iets kapot is aan mijn monsak tas?

Neem contact met ons op en dan kijken wij wat we hieraan kunnen doen. Je bent ook altijd van harte welkom om even langs te komen in het atelier (maak voor de zekerheid even een afspraak). We willen graag dat jij zo lang mogelijk kan genieten van je monsak tas!

Betaalmethodes

Welke betaalmethodes bieden jullie?

We accepteren directe banktransfers met Nederlandse bankpassen via Ideal betalingen, Mastercard, Visa Credit Cards en PayPal. Ook kan je kiezen om via Klarna achteraf te betalen.

Wat is achteraf betalen?

Met ‘Achteraf betalen’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen. Deze service gaat via Klarna

Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.

Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt. 

Is het veilig om via internet bij jullie te bestellen?

Jazeker. We hebben een beveiligde internet verbinding en je kan dit zelf ook zien: In de browser kan je dit terugvinden door de ‘s’ in onze url: https://monsak.nl. Ook hebben we onze financiële data niet online.

Gift cards

Verkopen jullie ook monsak gift cards/waardebonnen?

We verkopen cadeaubonnen van verschillende bedragen (€10, €25, €50 and €100). We verzenden de cadeaubon naar jouw verzendadres, we kunnen hem ook voor jou naar een ander adres versturen met een leuke handgeschreven boodschap erbij! De cadeaubon zal binnen een werkdag worden verstuurd. Onze cadeaubonnen hebben een geldigheid van een jaar. De cadeaubon kan zowel in onze webshop als in het atelier worden gebruikt en mag dus ook worden ingezet voor een workshop.

Hoe kan ik mijn gift card/cadeaubon verzilveren?

Geweldig! Je weet waar je je cadeaubon aan wil uitgeven! Heb je je nieuwe favoriete tas gevonden? Of ga je je handen laten wapperen tijdens een van onze workshops? Het enige wat je hoeft te doen is je order in je winkelwagen te doen, bij je betaling je persoonlijke code in het vak “couponcode” in te vullen en te klikken op “waardebon toepassen”. De waarde van jouw cadeaubon zal nu van de prijs van je order afgaan. Als je tegen problemen aanloopt tijdens het proces, neem dan contact met ons op via e-mail.

Kan ik meerdere cadeaubonnen bestellen voor een bedrijf?

Dat kan zeker, we kunnen ook de prijzen voor je aanpassen. Mail ons om hier meer informatie over te krijgen.

Kan ik bij monsak ook andere gift cards verzilveren?

Jazeker! Je kan bij ons, behalve onze eigen gift card, nog twee andere gift cards gebruiken om te betalen. De Fair Fashion Gift Card van Project Cece, meer info hier. En de Sustainable Fashion Gift Card, meer info hier.

monsak leer atelier

Stuur een berichtje of kom langs.

Orteliusstraat 15-D 1057 AR Amsterdam

Openingstijden:

Woensdag
Vrijdag
Zaterdag

10.00 - 17.00